דולגופיאט : מהקרקע, לשמיים: דולגופיאט כבש את העולם : דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).

דולגופיאט : מהקרקע, לשמיים: דולגופיאט כבש את העולם : דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7).. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. האם יהיה נציג ישראלי לראשונה על הפודיום בהתעמלות מכשירים? ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. המתעמל הישראלי קיבל ציון 15.033 בגמר תרגיל הקרקע, מה שהציב אותו במקום הראשון.

מהקרקע, לשמיים: דולגופיאט כבש את העולם
מהקרקע, לשמיים: דולגופיאט כבש את העולם from images.one.co.il
ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. דולגופיאט זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות הבינלאומית סטלה זכרובה בקייב עם ציון גבוה של 15.440 נקודות (ביצוע 8.74 וקושי 6.7). ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס.

גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות. התקבלו 2 פירושים במילון לארטיום דולגופיאט. ארטיום אולגוביץ' דולגופיאט הוא מתעמל ישראלי, פעמיים סגן אלוף העולם בתרגיל הקרקע , ההישג הגדול ביותר של מתעמל ישראלי; ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי.

Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים.

דולגופיאט: "שטילוב ואני נגיע לאולימפיאדה ונראה לכולם מי זו ישראל"
דולגופיאט: "שטילוב ואני נגיע לאולימפיאדה ונראה לכולם מי זו ישראל" from ynet-images1.yit.co.il
גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. דולגופיאט מכוון לפודיום האופי הצנוע, ההתחלה הקשה בישראל, ההמלצה של הרופאים לשקול פרישה ושורת המדליות המרשימה. את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע.

לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ.

אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. דולגופיאט התחרה במוקדמות תרגיל הקרקע וזכה לציון של 14.600 נקודות ועלה לגמר מהמקום הראשון. האם ארטיום דולגופיאט יעניק למדינת ישראל מדליית כסף אולימפית שנייה אחרי יעל ארד בברצלונה 1992 או אולי אפילו מדליית זהב שנייה אחרי גל פרידמן באתונה 2004? המתעמל ארטיום דולגופיאט רשם היום (ראשון) הישג יוצא מן הכלל, וזכה במדליית הזהב בגמר תרגיל הקרקע בטוקיו. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. עשיתי את זה בשביל כל עם ישראל, ואני גאה לייצג משרד העלייה והקליטה: ארטיום דולגופיאט מתחרה בשעה זו בגמר תרגיל הקרקע במשחקים. האם יהיה נציג ישראלי לראשונה על הפודיום בהתעמלות מכשירים? ארטיום דולגופיאט הוא הנתניתי שייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ביולי 2021 בענף התעמלות מכשירים בנים. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס.

בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. עשיתי את זה בשביל כל עם ישראל, ואני גאה לייצג משרד העלייה והקליטה: אין לי מילים לתאר את ההרגשה. דולגופיאט מכוון לפודיום האופי הצנוע, ההתחלה הקשה בישראל, ההמלצה של הרופאים לשקול פרישה ושורת המדליות המרשימה. דולגופיאט התחרה במוקדמות תרגיל הקרקע וזכה לציון של 14.600 נקודות ועלה לגמר מהמקום הראשון.

דולגופיאט: היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים
דולגופיאט: היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים from images.one.co.il
בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. ארטיום דולגופיאט זכה היום (ראשון) בשתי מדליות אישיות בגמר מכשירים באליפות אירופה. דולגופיאט מכוון לפודיום האופי הצנוע, ההתחלה הקשה בישראל, ההמלצה של הרופאים לשקול פרישה ושורת המדליות המרשימה. ארטיום דולגופיאט מתחרה בשעה זו בגמר תרגיל הקרקע במשחקים. המתעמל ארטיום דולגופיאט רשם היום (ראשון) הישג יוצא מן הכלל, וזכה במדליית הזהב בגמר תרגיל הקרקע בטוקיו. לאחר מכן קטף דולגופיאט גם מדליית ארד, בזכות שתי קפיצות טובות בגמר השני אליו העפיל וסיים עם ממוצע של 14.483 נק. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. אני מאד שמח שכל עם ישראל ראה את זה.

ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית כסף באליפות אירופה בהתעמלות 2019 בתרגיל הקרקע.

אין לי מילים לתאר את ההרגשה. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. המתעמל ארטיום דולגופיאט רשם היום (ראשון) הישג יוצא מן הכלל, וזכה במדליית הזהב בגמר תרגיל הקרקע בטוקיו. אני שמח מאוד ולא יודע מה קורה לי. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. Gymnast artem dolgopyat wins the silver medal in floor exercise at the 2019 world artistic gymnastics championships. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. המתעמל הישראלי קיבל ציון 15.033 בגמר תרגיל הקרקע, מה שהציב אותו במקום הראשון. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של. אני מאד שמח שכל עם ישראל ראה את זה.

[ADS] Bottom Ads

Pages

Copyright © 2021

menashesperlich